TSE-EN-ISO 9001 Kalite Yönetim ve TS-ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri kapsamında 2021 yılı içerisinde gerçekleştirilen Kurum İç Tetkiklerinde elde edilen bilgi ve bulgularda Onur, Yüksekonur belgelerinin hazırlanması ve basımlarının önemli bir iş yükü oluşturduğu, bu belgelerin basılmalarından sonra da dağıtım ve muhafazalarının önemli risk ve güçlüklere neden olduğu tespit edilmişti.
Birimimiz tarafından konu ile ilgili yapılan araştırma ve incelemeler neticesinde söz konusu belgelerin SABİS'den e-devlete yansıtılmasının mümkün olduğu, bu kapsamda yapılacak çalışmaların önemli kazanımlar sağlayacağı değerlendirilerek ilgili ortamlarda söz konusu bilgi ve bulguların üst yönetime raporlanması sağlanmıştır. ... Devamı >>
26.05.2021 tarihinde Üniversitemiz Yapı İşleri Daire Başkanlığı Tedarikçilerinin katılımı ile tedarik süreçlerinin değerlendirilmesi toplantısı gerçekleştirildi. Toplant… Devamı >>
Kurumumuz idari birim yöneticileri Entegre Yönetim Sistemleri Yönetimin Gözden Geçirmesi Toplantısında alınan karar doğrultusunda… Devamı >>
Sakarya Üniversitesinde uygulanan Entegre Yönetim Sistemleri kapsamında Kurum İç Tetkiklerinde görev alan ve alacak personellerin yetkinliklerinin daha da artırılması a… Devamı >>
Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Uzmanı Erhan ÖZBEY tarafından Sakarya Üniversitesi'nde ağırlıklı olarak Kalite Elçileri ve İç Tetkikçi adaylarından … Devamı >>
Üniversitemizde uygulanan TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi standardı ve TS ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi standardı çerçevesinde 07-08.10.2021 … Devamı >>
Türk Standartları Enstitüsü'nden (TSE) Uzmanı Erhan ÖZBEY tarafından Sakarya Üniversitesi'nde ağırlıklı olarak Kalite Elçileri ve İç Tetkikçilerde… Devamı >>
Ekibimizin önemli bir parçası olan değerli çalışma arkadaşımız Esra ÖZTÜRK 26 Ocak 2024 tarihinden it…
Batman Üniversitesinden Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Necmettin SEZGİN başkanlığında oluşturulan Kalite Koordinatörü …
Üniversitemizde yeni göreve başlayan idari personelimiz ve işçilerimize yönelik olarak 12.07.2023 tarihinde SAÜDE…
Üniversitemiz TSE-EN-ISO 9001 Kalite Yönetim ve TS-ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri kapsamında faaliyet …
Bursa Teknik Üniversitesinin akademisyen - idari personelinden oluşan bir heyet; Üniversitemizde yürütülen kal…
31.05.2023 Çarşamba günü Arnavutluktan gelen akademisyen - idari personelden oluşan bir heyeti birimimizde ağırladık…
Üniversitemiz eğitim - öğretim birimlerinin yazı işlerinde görev yapan personelimizin katılımı ile 25.05.2023 Perş…
TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kapsamında yürütülen…
Üniversitemizde uygulanan TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi standardı ve TS ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti …
TSE-EN-ISO 9001 Kalite Yönetim ve TS-ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri kapsamında 2021 yılı içerisinde …